مدیرکل امداد فارس گفت: جهت توانمندسازی مددجویان فعال در حوزه مشاغل خانگی، در دهه فجر امسال نمایشگاه‌هایی در 7 منطقه استان برپا می شود.

برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان فارس در دهه فجر

به گزارش پیامبر مهربان از شیراز، مرتضی موصلی، از برپایی 7 نمایشگاه اختصاصی جهت عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد.

او با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد، بازاریابی و آشنایی مددجویان با این روشها ست؛ افزود: شرکت در نمایشگاه های مختلف، نقش بسزایی در پیشبرد این امر دارد و نمایشگاه ها می توانند بهترین مکان برای عرضه هنر و توانایی مددجویان باشند.

موصلی اضافه کرد: مددجویان غالبا از سرمایه مورد نیاز جهت توسعه کسب و کار خود بهره مند نیستند و در همین راستا استمرار این نمایشگاه ها می تواند مؤثر باشد.

مدیرکل امداد فارس با تاکید بر اینکه ارتقا و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ افزود: برگزاری نمایشگاه های مشاغل خانگی در معرفی توانمندی فعالان این حوزه مؤثر و موجب افزایش فروش محصولات آنها می شود.

وی در پایان گفت: در دهه فجر امسال 7 نمایشگاه مشاغل خانگی در 7 منطقه استان برپا می شود که در همین راستا نیازمند حمایت سایر سازمان ها جهت برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه ها هستیم.

پایان پیام/

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

ضرورت اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی

رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت در خصوص واگذاری امور تصدی‌گری و اجرایی به بخش خصوصی، اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی، به‌عنوان مدرک و سند معتبر شغلی برای ارائه نهاده‌های یارانه‌دار بخش […]

انعقاد تفاهم نامه احداث ۱۱۰ کیلومتر جاده برون شهری در قشم

با امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری بین عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرفین بر اجرای ۶ پروژه بزرگ مواصلاتی جزیره قشم به صورت […]