ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی سعی دارد منطقه را به سمت دایره خشونت و تشدید تنش سوق دهد.

تشکیلات خودگردان: اسرائیل می‌خواهد منطقه را به سمت خشونت سوق دهد

به گزارش گروه بین‌الملل پیامبر مهربان، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌های خطرناک علیه ملت فلسطین، سرزمین و اماکن مقدس فلسطین دانست.

ابوردینه گفت که رژیم صهیونیستی با جنگ علیه ملت فلسطین، کشتار، سوزندان، نسل کشی و یورش به اماکن مقدس سعی دارد منطقه را به سمت دایره خشونت و تشدید تنش سوق دهد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، ابوردینه همچنین به آتش کشیدن منزل یک شهروند فلسطینی در شهرک «سنجل» در رام‌الله توسط شهرک‌نشینان صهیونیست و یورش پلیس رژیم صهیونیستی به مصلای قبلی در مسجدالأقصی را محکوم کرد.

وی تأکید کرد که طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که برای ممانعت از تشدید تنش‌ها تلاش می‌کنند بایستی بر کابینه رژیم صهیونیستی به منظور توقف تجاوزات روزافزون در ماه رمضان پیش از ملتهب شدن منطقه، اعمال فشار کنند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیستی بامداد یکشنبه یک خانه مسکونی در شهرک سنجل در شمال رام‌الله را با پرتاب مواد محترقه به آتش کشیدند.

 

پایان پیام/.

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

ضرورت اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی

رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت در خصوص واگذاری امور تصدی‌گری و اجرایی به بخش خصوصی، اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی، به‌عنوان مدرک و سند معتبر شغلی برای ارائه نهاده‌های یارانه‌دار بخش […]

انعقاد تفاهم نامه احداث ۱۱۰ کیلومتر جاده برون شهری در قشم

با امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری بین عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرفین بر اجرای ۶ پروژه بزرگ مواصلاتی جزیره قشم به صورت […]