1503 پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی گروه‌های جهادی استان فارس با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 1503 پروژه محرومیت‌زدایی در فارس/ مسئول سازمان بسیج سازندگی: بسیج حلقه وصل امت و امام است

به گزارش پیامبر مهربان از شیراز، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم افتتاح 1503 پروژه محرومیت‌زدایی در فارس اظهار داشت: بسیج به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر با شبکه مویرگی که دارد، سعی در میدان‌داری حلقه میانی میان امام و امت را دارد.

وی با اشاره به اولویت‌های اساسی مشخص شده توسط مردم و جهادگران، آب شرب، مسکن محرومین با کمک کمیته امداد و طرح از آبخیز تا جالیز و جاده میان مزارع و گلزار شهدا را اولویت‌های مهم سال پیش رو در برنامه‌های جهادی معرفی کرد.

سردار زهرایی با تاکید بر حرکت مسئله‌محوری در ادامه کار جهادی، تصریح کرد: واگذاری پروژه‌ها برای دولت مزیت زیادی دارد، اما بسیج، کار جهادی را توانمندسازی و شناسایی نیروهای جهادی برای حرکت‌های بزرگ‌تر است.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم، اظهار داشت: آنچه که امروز در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد، در عرصه‌های بهداشت و سلامت با ۳۱۶ پروژه، ۱۵۲ پروژه عرصه آبرسانی کشاوری و احیای چاه و قنات، ۲۶۵ مسکن محروم، ۱۷۳ پروژه اماکن مذهبی و حسینیه و تعمیرات امامزادگان، ۴۳ پروژه‌های فرهنگی و مذهبی، ۵ پروژه بهسازی معابر روستایی، مرمت گلزار شهدا در ۲۸ پروژه، اماکن آموزشی و مدرسه با ۳۳ پروژه جمعا به ارزش ۳۱۷ میلیارد تومان است.

 محسن علیزاده، نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه اظهار داشت: در سپاه فجر و نواحی اقدامات خوب و‌موثری شکل گرفته و در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی هم‌مثل سایر موارد، قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به معنای واقعی یعنی شروع و اتمام ناممکن‌ها در‌ کوتاه‌ترین زمان‌ ممکن، تصریح کرد: برای نیروهای جهادی، نه زمان مهم است و نه خورد و خوراک، بلکه فقط ارائه بهترین خدمات اولویت دارد.

علیزاده گفت: اعتبارات خوب بودجه ۱۴۰۲ برای مباحث جهادی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ ف

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

ضرورت اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی

رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت در خصوص واگذاری امور تصدی‌گری و اجرایی به بخش خصوصی، اعتباربخشی به پروانه کسب و شناسنامه کشاورزی، به‌عنوان مدرک و سند معتبر شغلی برای ارائه نهاده‌های یارانه‌دار بخش […]

انعقاد تفاهم نامه احداث ۱۱۰ کیلومتر جاده برون شهری در قشم

با امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری بین عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرفین بر اجرای ۶ پروژه بزرگ مواصلاتی جزیره قشم به صورت […]