افزایش شهدای نوار غزه به بیش از ۸۸۰۰ نفر

افزایش شهدای نوار غزه به بیش از ۸۸۰۰ نفر

به گزارش گروه بین‌الملل پیامبر مهربان، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز بامداد پنجشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به این منطقه از روز هفتم اکتبر، ۸۸۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۲۲۴۰ نفر نیز مجروح شده‌اند. این وزارتخانه همچنین افزود که تعداد قربانیان جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در منطقه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه، به ۱۹۵ شهید، ۷۷۷ مجروح و ۱۲۰ مفقود افزایش یافته است. همزمان سازمان هلال‌احمر فلسطین نیز گفت: «بیش از دو ساعت است که محوطه نزدیک بیمارستان القدس در منطقه تل‌الهوی در غزه زیر بمباران شدید قرار دارد». هلال احمر فلسطین توضیح داد: «کارکنان بیمارستان و بیش از ۱۴ هزار فلسطینی آواره که در این مرکز درمانی حضور دارند، از این بمباران شدید بسیار وحشت‌زده هستند». در حال تکمیل…

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

رونمایی از پوستر هفتمین نکوداشت روز شهرکرد

aminkav
 

همزمان با اولین روز از هفته فرهنگی شهرکرد و به مناسبت ۳۱ اردیبهشت هفتمین نکوداشت روز شهرکرد، پوستر این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور شهردار شهرکرد، فرماندار و جمعی از مسئولین امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رونمایی شد.

مقام ارشد حماس: اظهارات نتانیاهو درمورد تسلیم شدن حماس، مضحک و بیانگر وضعیت بحرانی اوست

aminkav
 

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که عزت الرشق خیالبافی نتانیاهو در تسلیم شدن جنبش حماس و تحویل اسیران صهیونیستی نزد حماس با هدف توقف جنگ را بیانگر وضعیت بحرانی نتانیاهو در قدرت و مصرف داخلی دانست.