سقوط جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد

سقوط جرثقیل مرگبار شد

به گزارش خبرآنلاین، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام خمینی، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

سرمایه‌گذران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟

aminkav
 

در حالی که تورم همچنان به تاخت و تاز خود در بازار اقلام خوراکی و مصرفی ادامه می‌دهد، بازار کالاهای سرمایه‌ای با نوعی قفل شدگی روبرو هستند و سرمایه‌گذاران و نوسان‌گیران نیز روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

aminkav
 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم

aminkav
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با شانس به دست نمی‌آید. هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم. پرس در زمین حریف نشان داد تا چه حد میل به پیروزی داشتیم.