معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟

مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!

به گزارش پیامبر مهربان، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دیروز مجلس یک کار خوبی که انجام داد این بود که اشکالی که شورای نگهبان در مورد طرح اجاره بها گرفته بود را اصلاح کرد. چون الان ما در آستانه تابستان هستیم، این را نمایندگان اصلاح کردند امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کنند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند به آن عمل کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی ادامه داد: نکته بعدی تحقیق و تفحصی بود که مجلس در مورد سازمان آفات و نباتات داشت که البته بیشتر به دوران دولت قبل یعنی تا ۱۴۰۰ مربوط می شود و یک بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که مربوط به وزارت بهداشت و بعضی دستگاه ها می شد در مورد کمبود داروها که البته توضیحاتی داده شد که نمایندگان قانع شدند که این به قوه قضاییه ارسال نشود. بالاخره وزارت بهداشت دستگاه های مختلف، صمت، وزارت اقتصاد همه تلاش خودشان را دارند انجام می دهند که این مشکلات برطرف شود و این مساله منتفی شد و دیگر ارجاع به قوه قضاییه نمی شود چون واقعا جرمی صورت نگرفته است؛ البته کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد

aminkav
 

به نظر می‌رسد حمایت‌های بایدن از رژیم صهیونیستی با گسترش خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه با توجه به نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ هزینه گزافی برای او داشته باشد.

پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»

aminkav
 

چندی پیش خبرهایی در باره سریال پایتخت در بعضی از سایت‌ها و صفحه‌های مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد بعد از مدت‌ها و پس از مطرح شدن معماها و سناریوهای متفاوت درباره علت ساخته نشدن سریال پایتخت ۷، پیش‌تولید این سریال شروع […]

پدر، مادر، ما متهمیم …

aminkav
 

وقتی رانندگی در ترافیک و نحوه حرکات برای ثانیه‌ایی زودتر رسیدن را می‌بینی، وقتی در مترو انسان‌هایی را می‌بینی که در کنار ده‌ها انسان دیگر کل مسیر کارِ شخصی‌شان را با تماس تلفنی پیگیری می‌کنند یا ویدئوی مورد علاقه‌شأن را با صدای […]