تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونسیتی دستنوشته‌هایی بود که توسط برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تهران حمل می‌شد.

نتانیاهو اول محاکمه، بعد اعدام شد /کوکاکولا و اینستاگرام را تحریم کنید/منتظر موشک باران تل آویو هستیم +تصاویر

به گزارش پیامبر مهربان، مراسم راهپیمایی روز قدس همچنان درحال برگزاری است. این مراسم در بیش از ۲۰۰۰ نقطه در کشور برگزار می‌شود. شعار راهپیمایی نیز «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

بنا به روایت ایسنا، مبداء مراسم راهپیمایی مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و همچنین تشییع پیکر شهدای راه قدس در این مراسم حضور یافت.

جلسه محاکمه سران رژیم صهیونسیتی با حضور تعدادی از قضات و وکلا و مشارکت مردم در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران به صورت نمادین برگزار شد.

همچنین در این مراسم اعدام نمادین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی نیز انجام شد.

تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونسیتی دستنوشته‌هایی بود که توسط برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تهران حمل می‌شد.

یکی از راهپیمایان روز قدس نیز پلاکاردی در دست داشت که در آن نوشته شده بود؛«فردا صبح منتظر موشک باران تل آویو هستیم.»

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند

aminkav
 

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی در جلسه اخیر مباحثی را به  اعضای دولت خودشان اشاره کردند و گفتند من دلایل رد صلاحیتم را در روزهای آینده به تفضیل خواهم گفت. اما اینکه در مقابل دلایل ردصلاحیت سکوت کنند، هم نمی‌پذیرند. […]