بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق 22 گانه تهران با شاخص 82، در وضعیت زرد و قابل قبول است همچنین وضعیت 3 شهر استان تهران نارنجی است.

هوای تهران قابل قبول شد

به گزارش پیامبر مهربان از تهران،‌ طبق داده های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق 22 گانه تهران با شاخص 82 در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد. بر اساس این گزارش کیفیت 4 منطقه تهران در وضعیت نارنجی و مابقی مناطق تهران در وضعیت زرد و قابل قبول هستند. 3 شهر نارنجی است بر اساس این گزارش پیشوا با شاخص 136، پاکدشت با شاخص 105 و ورامین با شاخص 114 در وضعیت نارنجی آلودگی هوا و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد و قابل قبول هستند. شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است. از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران 9 روز هوای پاک، 180 روز هوای قابل قبول، 66 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 10 روز هوای ناسالم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است. پایان پیام/

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

تانک‌های بریتانیایی یک ابزار مخفی و عجیب دارند!

aminkav
 

آیا می‌دانستید که تانک‌های بریتانیایی ویژگی منحصر به فردی دارند که آنها را متمایز می‌کند؟ از زمان معرفی «Centurion MBT» بریتانیا در اواخر سال ۱۹۴۵، تمام تانک‌های بریتانیا و اکثر خودروهای جنگی زرهی (AFV) به امکانات چای‌سازی مجهز شده‌اند.

ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند

aminkav
 

سخنگوی گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل منافع سیاسی خود از تبادل اسرا خودداری می‌کند.