مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از کشف ۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از یک واحد مسکونی در خرمشهر خبر داد.

کشف ۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خرمشهر

به گزارش پیامبر مهربان از اهواز به نقل از تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: ۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از یک واحد مسکونی در خرمشهر کشف شد.

وی عنوان کرد: این تعداد ماینر به ارزش اولیه ۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی این تعداد دستگاه ماینر را به ظن قاچاق کشف و پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

وی به تشکیل پرونده قاچاق لوازم خانگی در شعبه پل زال تعزیرات حکومتی اندیمشک اشاره کرد و گفت: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در گلوگاه پل زال و در حین بازرسی، این دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را کشف کردند.

پایان پیام/

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

ببینید | درگیری حامد بهداد با یک هوادار به خاطر درخواست برای گرفتن سلفی در مراسم خاکسپاری

aminkav
 

درخواست بی‌موقع عکس‌گرفتن یک هوادار در مراسم ختم با حامد بهداد باعث عصبانیت و مشاجره شد که با دخالت به موقع لیلا حاتمی و توصیه‌اش به هوادار به پایان رسید./viral vids

ببینید | اولین واکنش نوبخت به طرح جدید گشت ارشاد و زندانی شدن زیباکلام

aminkav
 

نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در نشست خبری گفت: مسئولین باید از ساز و کاری که افکار عمومی را برنجاند و نگران بکند پرهیز کنند. این قبیل روش های تجربه شده ناموفق مثل گشت ارشاد و نظایر آنها نشان داد که […]