کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل و گزارشگر ویژه خشونت علیه زنان، اقدام تروریستی در شهر کرمان و قتل‌عام مردم بی‌گناه را محکوم کردند.

کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

به گزارش پیامبر مهربان، ولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل با انتشار پیامی در واکنش به حادثه تروریستی در شهر کرمان، نوشت: اقدام تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه نزدیک مسجد صاحب الزمان در شهر کرمان بسیار شوک‌آور بود. تورک، می‌افزاید: عاملان و افراد مسئول در این قتل‌عام باید مطابق با استاندارد‌های بین المللی پاسخگوی اقدام جنایتکارانه خود باشند. از سوی دیگر، ریم السالم، گزارشگر ویژه خشونت علیه زنان در سازمان ملل نیز با انتشار پیامی نوشت: صمیمانه به مردم ایران برای جان باختن غیرنظامیان بی‌گناه که در نتیجه این اقدام تجاوزکارانه از جمله زنان و دختران به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گویم. پایان پیام/

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

aminkav
 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم

aminkav
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با شانس به دست نمی‌آید. هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم. پرس در زمین حریف نشان داد تا چه حد میل به پیروزی داشتیم.