جنبش حماس حمله پهپادی امروز به یکی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در بغداد را در خدمت برنامه‌‌های صهیونیسم برای بی‌ثبات‌کردن منطقه دانست.

حماس: حمله تروریستی بغداد در خدمت برنامه‌‌های صهیونیسم در منطقه بود

به گزارش گروه بین‌الملل پیامبر مهربان، جنبش حماس، امروز (پنجشنبه، ۴ ژانویه) با صدور بیانیه‌ای، حمله پهپادی به یکی از مقرهای سازمان الحشدالشعبی در بغداد را که به شهادت دو تن از فرماندهان امنیتی و مجروحیت شش نفر دیگر منجر شد، محکوم کرد.  در این بیانیه آمده است: «ما تجاوز امروز به یکی از مقرهای امنیتی در پایتخت عراق را که به شهادت معاون فرماندهی عملیات «حزام بغداد» ابوتقوی السعیدی و یک نیروی امنیتی دیگر و مجروحیت شماری دیگر شد، محکوم می‌کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت و امنیت این کشور می‌دانیم». حماس در ادامه تاکید کرد: «این اقدام در خدمت برنامه‌های صهیونیسم برای بی‌ثبات کردن منطقه است. ما عمیق ترین تسلیت خود را به کشور دوست و برادر عراق ابراز می کنیم و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای این کشور حفظ امنیت و ثبات مسئلت داریم».  

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

حمایت پیشکسوت استقلال از نکونام: خودتان و اجدادتان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را نگرفتید!

aminkav
 

بازیکن سابق استقلال با اشاره به حواشی اخیر گفت: متاسفانه حرف‌هایی مطرح می‌شود که خنده‌دار است. کسانی از نکونام خرده می‌گیرند که حتی خودشان و اجدادشان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را هم نگرفتید.