جنبش حماس حمله پهپادی امروز به یکی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در بغداد را در خدمت برنامه‌‌های صهیونیسم برای بی‌ثبات‌کردن منطقه دانست.

حماس: حمله تروریستی بغداد در خدمت برنامه‌‌های صهیونیسم در منطقه بود

به گزارش گروه بین‌الملل پیامبر مهربان، جنبش حماس، امروز (پنجشنبه، ۴ ژانویه) با صدور بیانیه‌ای، حمله پهپادی به یکی از مقرهای سازمان الحشدالشعبی در بغداد را که به شهادت دو تن از فرماندهان امنیتی و مجروحیت شش نفر دیگر منجر شد، محکوم کرد.  در این بیانیه آمده است: «ما تجاوز امروز به یکی از مقرهای امنیتی در پایتخت عراق را که به شهادت معاون فرماندهی عملیات «حزام بغداد» ابوتقوی السعیدی و یک نیروی امنیتی دیگر و مجروحیت شماری دیگر شد، محکوم می‌کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت و امنیت این کشور می‌دانیم». حماس در ادامه تاکید کرد: «این اقدام در خدمت برنامه‌های صهیونیسم برای بی‌ثبات کردن منطقه است. ما عمیق ترین تسلیت خود را به کشور دوست و برادر عراق ابراز می کنیم و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای این کشور حفظ امنیت و ثبات مسئلت داریم».  

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

تویوتا از موتور آمونیاک‌سوز رونمایی کرد: ۱۶۵ اسب‌بخار قدرت، ۹۰ درصد آلایندگی کمتر

aminkav
 

در شرایطی که دانشمندان برای مقابله با گرمایش جهانی به گسترش خودروهای الکتریکی بر پایه باتری یا پیل سوختی می‌اندیشند، تویوتا با رونمایی از موتو پاک آمونیاک‌سوز، راه‌حل دردسترس‌تری را پیشنهاد داده است.