تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونسیتی دستنوشته‌هایی بود که توسط برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تهران حمل می‌شد.

نتانیاهو اول محاکمه، بعد اعدام شد /کوکاکولا و اینستاگرام را تحریم کنید/منتظر موشک باران تل آویو هستیم +تصاویر

به گزارش پیامبر مهربان، مراسم راهپیمایی روز قدس همچنان درحال برگزاری است. این مراسم در بیش از ۲۰۰۰ نقطه در کشور برگزار می‌شود. شعار راهپیمایی نیز «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

بنا به روایت ایسنا، مبداء مراسم راهپیمایی مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و همچنین تشییع پیکر شهدای راه قدس در این مراسم حضور یافت.

جلسه محاکمه سران رژیم صهیونسیتی با حضور تعدادی از قضات و وکلا و مشارکت مردم در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران به صورت نمادین برگزار شد.

همچنین در این مراسم اعدام نمادین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی نیز انجام شد.

تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونسیتی دستنوشته‌هایی بود که توسط برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تهران حمل می‌شد.

یکی از راهپیمایان روز قدس نیز پلاکاردی در دست داشت که در آن نوشته شده بود؛«فردا صبح منتظر موشک باران تل آویو هستیم.»

aminkav

Leave A Comment

Recommended Posts

ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند

aminkav
 

سخنگوی گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل منافع سیاسی خود از تبادل اسرا خودداری می‌کند.

ببینید | درگیری حامد بهداد با یک هوادار به خاطر درخواست برای گرفتن سلفی در مراسم خاکسپاری

aminkav
 

درخواست بی‌موقع عکس‌گرفتن یک هوادار در مراسم ختم با حامد بهداد باعث عصبانیت و مشاجره شد که با دخالت به موقع لیلا حاتمی و توصیه‌اش به هوادار به پایان رسید./viral vids

ببینید | اولین واکنش نوبخت به طرح جدید گشت ارشاد و زندانی شدن زیباکلام

aminkav
 

نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در نشست خبری گفت: مسئولین باید از ساز و کاری که افکار عمومی را برنجاند و نگران بکند پرهیز کنند. این قبیل روش های تجربه شده ناموفق مثل گشت ارشاد و نظایر آنها نشان داد که […]